tisdag 4 januari 2011

Inledning

För trehundrasjuttiofjärde gången gör jag detta.
Samtidigt som det är för allra första gången. I år.

Vad som skall skilja sig denna gång motför alla andra gånger vet jag inte.
Jag satsar förvisso på att skriva mer personligt och allmänt, utan någon
specifik inriktning på någonting. Detta talar självklart emot vad jag förr
har strävat efter. Jag har velat ha en strikt blogg som håller sig till en
sak, inte spånar ut och skriver om poesi och politik den ena dagen, tar
fotografier den andra och den tredje publicerar -för andra- ointressanta 
listor och tipsar om ICAs kundrabatter. Men nu tänker jag ge det en chans.
Jag kanske faktiskt kan hålla fart i bloggen då.
(Med "hålla fart" menar jag några inlägg i veckan, förvänta inget mer än så)

Mja. Vi får väl se vart det bär vägen.
Mitt namn är Sofie iallafall. I mitten av
Sverige delar jag boende med  båda
föräldrarna. Östersund heter staden.
18 år. Berikad med lycka. Och besvär.
Som alla andra. Fast inte alls. Hm..
Nä, vi får se. Kanske kommer min personlighet fram här så småning om.
Kanske inte. Tag chansen/risken och följ mig om du så vågar. Och ids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar